La Fundació Bit ha organitzat al CentreBit Menorca una formació sobre lideratge, gestió emocional, resiliència i presa de decisions, impartida per l’expert en innovació Jimmy Pons. El taller, celebrat els dies 14 i 15 d’octubre, s’adreçava a professionals i directius interessats a reforçar les seves competències executives davant els reptes de l’entorn empresarial actual.
Formació sobre lideratge i gestió emocional a Menorca
La Fundació Bit ha organitzat al CentreBit Menorca la formació Tallers d’habilitats executives, impartida per Jimmy Pons, expert en innovació i transformació digital amb enfocament humanista. Celebrada els dies 14 i 15 d’octubre, la iniciativa ha reunit professionals, empresaris, emprenedors i persones amb responsabilitats de gestió i direcció interessats a millorar les seves competències executives i afrontar els reptes de l’entorn empresarial actual.
Al llarg de les dues sessions, els assistents han treballat eines pràctiques per millorar la concentració i la productivitat, gestionar les emocions i l’estrès, i reforçar la resiliència davant situacions d’incertesa i canvi.
Mindfulness executiu i presa de decisions conscients
La formació també ha abordat el Mindfulness Executiu, la presa de decisions conscients i la importància de la desconnexió digital en l’àmbit professional. L’objectiu ha estat dotar els participants de recursos per afrontar amb més claredat i capacitat d’adaptació els desafiaments professionals, en un context marcat per la transformació digital i l’evolució constant de l’entorn empresarial.
Aquesta activitat s’emmarca en la línia 3 del Pla d’Impuls del CentreBit Menorca, orientada a donar suport a les empreses innovadores i fomentar una comunitat innovadora entre els empresaris menorquins.
Suport al teixit empresarial menorquí
Amb aquesta formació, la Fundació Bit contribueix al desenvolupament de noves competències professionals i a la creació d’espais d’aprenentatge i intercanvi de coneixement que afavoreixen el teixit empresarial menorquí.
COMENTA LA NOTICIA